Coach Legacy Perfume

Aloha makcik-makcik..kakak-kakak..datin-datin.. ;)
Korang sehat tak ? Aku cam besa menten gojez...hakhakhak phitam~

Anyway aku nak stori mori..ritu jenjalan with my sister sopping kat Pacific, Penang setelah hampir 5 years tak jejak kaki ke sana..maklumlaa taknak mencemar duli..hahhaha stetmen~

Pehhh tak sangka betol bila nengok offer mcm mega sale..aku pulak mmg tengah looking for perfume giftset..skali berlambak-lambak siap mcm2 brand - Dior, Calvin Klein, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Gucci, Dolce Gabbana, Estee Lauder dan banyak lagik laa..so apalagi mula laa sesi cium mencium bauan yang di idam-idamkan..

YESSS !! finally I found fragrance yg I loikeee..
Flowery scent is a No-No for me..Bole phitammm hokeh..aku suka yg fresh scent gitu...janji bukan scent munga-munga sudehhh...

Inilah dia hasil rembatan aku..harga offer...brapa yek ??..kalo tak silap dalam RM 260
(sorila geng..bley plak part harga nih aku lupa kannn ;p)



Coach Legacy Perfume (50ml) + Coach Love miniture (5ml)



1 comment: